Scandinavian Christmas Wall Decoration


Salut,

Am revenit cu o noua creatie pentru DACOart. Daca data trecuta am realizat ceva pentru Halloween, de data aceasta am o creatie pentru Craciun. Ideea poate fi schimbata in functie de sarbatoare, insa as zice eu, merge de minune pentru luna decembrie, inainte de Craciun.


Am locuit o perioada in Norvegia si stilul lor scandinav m-a inspirat de data aceasta sa creez un asa zis calendar. Mai exact la fiecare sfarsit de saptamana a lunii decembrie sa primesti un mic cadou.

Este super usor de realizat, iar DACOart are materialele necesare pentru aceasta creatie. Este de preferat sa puneti cadouri mici si usoare. Eu am folosit bani, ciocolata si o mini brosa, realizata din frunza din pasla  si perle.

Sper ca v-am inspirat sa creati ceva frumos azi. Daca aveti intrebari, va rog sa lasati un comentariu mai jos.

Materiale:

AD060 Frunză lata AA pasla
AD156 Natur Deco
AD183 perlucele autoadezive
AD171 Piscatori de Craciun
Lipici silicon 100 ml Silipici
Banda adeziva dubla 24 x 10

Comments