Pom Pom t-shirt

Buna,

Sper ca ati inceput cu brio luna aceasta. A trecut ceva timp, insa nu foarte mult de cand am posta ceva pentru DACOart . Pentru azi am realizat ceva super simplu si de efect, care a durat mai putin de 15 minute.

Daca inainte am folosit pom poms pentru o ghirlanda si o brosa, de data aceasta le-am folosit pentru a decora un tricou simplu. Deloc complicat, mai ales ca ai nevoie doar de pom poms si pistol de lipit cu silicon. Eu am preferat sa le aranjez sub efectul de ombre, insa voi le puteti aranja dupa bunul plac.


Sincer, nu stiu cat de mult vor rezista, dupa cateva spalari, insa o alta metoda este de a le prinde cu ac si ata. Eu nu am avut rabdare si am ales varianta mai usoara. 
Produsele se pot gasi atat pe DACOmag cat si in magazinele locale. Daca va place aceasta postare, va invit sa vizitati si restul blogului.

Multumesc pentru vizita. O saptamana placuta in continuare!

Materiale:

AD053 rosu Pom Pom Degrade
PS010 pistol lipit 10W Lipiciosul Mic 

Comments

Post a Comment