18 February 2017

Stationery accessories

Salut,

Daca data trecuta am facut ceva dragut si romantic pentru Valentine's day, azi a revenit cu ceva dragut cu aer de primavara. Materialele de la DACOart iti inspira primavara si aer proaspat. Exact ce lipseste acum. Asa ca, de ce  nu incepem sa aducem primavara in alta forma?

Am realizat un note pad magnetic , folosind o bucata de mucava ca baza, hartie decorativa, un magnet si un cleste decorativ pentru a tine hartia in loc, pentru a scrie mesaje sau notite.


Daca detineti un jurnal sau o agenda si aveti multe agrafe de hartie, dar vreti ceva mai simpatic, le puteti transforma,folosind mici decoratiuni. In cazul meu, am folosit forme de oua mici cu sclipici si am dat forma de floare. Sunt adorabile si de efect.

La DACOart gasiti materiale pentru lucru manual, atat pentru cei mici cat si pentru adulti. Puteti vizita pagina de facebook pentru mai multa inspiratie.

Cam atat pentru azi. Va astept in curand cu o noua postare. Sa aveti un weekend calduros! 

Materiale:

 LC050- Silipici
 Floricele pe campii (HR921)
 Fîl-fîl  - AD107
 Magneti mari MG020
Cutter lucru manual CR108
Planseta taiere A4 PL400
AD183 perlucele autoadezive
E veselie! DACOart - AD235

1 comment:

Copyright

Contents of this site may not be reproduced. Email me with any questions: nanny_pink07@yahoo.com
MyFreeCopyright.com Registered & Protected